donderdag 26 maart 2015

Essence lip liners


Ik geef het toe, ik ben soms wel een beetje aan make-up snobje. Het Essence schap loop ik met gemak voorbij en de producten die ik dan ooit probeerde konden me nooit bekoren.

Totdat ik wou beginnen experimenteren met lip potloodjes en hier niet te veel geld aan wou uitgeven (wie weet gebruikte ik het product nooit). Wat blijkt, de lipliners van Essence zijn fijn!!! De eerste beviel me zo erg dat ik er ondertussen 3 in huis heb:

De kleuren leunen dicht bij elkaar aan omdat ik bijna altijd pinks en nudes draag. Het zijn traditionele potloodjes om te slijpen, zo heb ik ze nog het liefst:

Nude Coral, Wish me a rose en  Cute pink:

Op foto lijken de 2 laatste haast identiek, in het echt zit er meer verschil in. De Nude coral is echt mooi peachy/koraal, de Wish me a rose is lichtroze en de Cute pink is heftig roze.

Ze zijn in ieder geval super voor hun prijs (1 euro!!!)  en als je deze onder je lipstick gebruikt blijft het geheel wel degelijk wat langer zitten. Zo zie je maar, ik ben blij dat ik deze potloodjes een kans heb gegeven.

xoxo Tessa

Geen opmerkingen: