woensdag 11 maart 2015

Born Pretty Store reviews



Ik mocht vorige maand 3 juweeltjes uitkiezen om te testen van Born Pretty Store, Heb wel vaker over hun shop geschreven, het staat bomvol juwelen en hebbedingetjes voor een paar dollar per stuk. Alles komt netjes geleverd per envelop en de juweeltjes zitten nog eens apart verpakt zoals je kan zien op bovenstaande foto.

Als eerst koos ik een ring, die kan ik helaas al niet meer terugvinden op de website maar ze hebben ontzettend veel leuke ringetjes. Dit hoort normaal zo'n midi-ring te zijn maar ik heb best smalle vingers dus ik kan hem op de normale manier dragen:

Dan koos ik ook nog een ketting. Het is een subtiel 'gouden' kettingkje in 3 lagen, de eerste laag bevat bolletjes, de tweede een driehoekje en als laatst een staafje:

Hij is echt mooi en delicaat zoals op de foto's van de website, ideaal voor bij een decolleté. En het beste is de prijs...hij kost 3 dollar! *klik voor het linkje*

Als laatst koos ik een paar oorbellen uit waarvan de prijs weer belachelijk is . Ze kosten 1 dollar en ik had daar echt niet veel voor verwacht maar ze zijn super mooi:

Ik weet niet van welk materiaal ze gemaakt zijn maar de rhinestones blinken super hard. *klik voor de link*

Jawel, ik ben best onder de indruk. Voor de prijs die je betaalt krijg je supermooie juweeltjes aan huis geleverd. Ik let zelf wel altijd op met bestellen uit het buitenland, blijf onder de 21 euro (kun je omrekenen op google), dan komen er zeker geen douanekosten bij.

Ook heb ik nog een kortingscode voor wie graag wil bestellen, gebruik TESST10 bij het afrekenen om nog eens 10% korting te krijgen.

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Kaya zei

Ik vind die oorbellen superleuk, en idd geen geld.

Savannah zei

die ketting is pretty! ziet er veel duurder uit dan ie is

Jouvence zei

de ketting is erg mooi ♥ en helemaal niet duur xx