zondag 3 november 2013

Leuke parfum webshops

Jullie weten vast wel dat ik een parfum freak ben, vandaag deel ik hier graag een aantal tips rond uit. Als je online wat zoekwerk verricht kun je er namelijk je parfums vaak wat goedkoper scoren. Alle 3 de webshops die ik ga bespreken staan er om bekend authentieke parfums aan een fijn prijsje te verkopen.

1.


De eerste webshop waar ik het over wil hebben is een Amerikaanse die je wellicht veel euros kan besparen op parfum. Alle parfums op FragranceX zijn authentiek en je vind online een hoop forum topics terug (ook Nederlandstalige) van mensen die er al vaak besteld hebben.

In Amerika zijn de meeste parfums sowieso al wat goedkoper dan bij ons maar ook staan er vaak ongebruikte testers op deze webshop, wat het nog goedkoper maakt. Wat wil dit concreet zeggen? Als je op FragranceX besteld kan het zijn dat de kartonnen verpakking of het dopje soms mist, maakt mij niet zo veel uit als je dat veel korting oplevert! Om maar een voorbeeld te geven: 50ML D&G The one kost bij ons al snel 70 euro, op FragranceX kost hetzelfde product je €40..

Vroeger kon je op deze website free shipping krijgen maar tegenwoordig kost het je rond de 10 euro voor een verzending naar Belgiƫ, valt nog goed mee aangezien de parfums zo goedkoop zijn. Je kan alleen pech hebben dat je tussen de 10 en 20 euro douanekosten aan je broek hebt, niet iedereen krijgt dit maar dat is een risico wat je neemt als je vanuit Amerika gaat bestellen.

2.

Fragrance Direct is een Britse webshop, de verzendkosten naar ons land zijn daar €6,50. De parfums zijn over het algemeen iets minder goedkoop als op de vorige webshop maar alsnog een stuk beter dan bij ons! Weer een voorbeeld: 100ml Ange eau demon Le secret van Givenchy kost in ons land € 90, op Fragrance direct € 70! Je pakketje komt hier gewoon uit de EU dus je zit niet met die smerige invoerrechten en je moet hier minder lang op je pakje wachten dan wanneer het van Amerika komt. Yup, mij lijkt dit wel een goede webshop om duurdere merken parfum op te bestellen.


3.

Als laatst een webshop in het Nederlands, altijd leuk en hier betaal je minder dan 5 euro aan verzendkosten. Op deze webshop moet je wel opletten, grote dure merken schelen hier vaak niet veel met de prijzen in onze parfumerieĆ«n. Deze site is vooral goed in celebrity parfums! Ik neem weer een bekende parfum als voorbeeld: 100ml van Lady gaga's parfum kost bij ons € 63 en op Parfumklik € 38!

Hebben jullie wel eens besteld bij 1 van deze 3? 

xoxo Tessa

3 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke tips! Ik kende deze webshops zelf niet, want meestal koop ik parfum bij parfumeries of in drogisterijen. Misschien moet ik het toch maar eens wagen om het daar te kopen als het zoveel scheelt in prijs. Bedankt voor de tip. x

Katrien zei

Ik heb vroeger wel eens besteld bij Fragrance X. Toen waren de verzendkosten inderdaad nog gratis. Een parfum waarbij veel prijsverschil is kun je er gerust bestellen ondanks de kans op invoerkosten.

Jhemyla |beautyenfashion zei

Ik koop eigenlijk nooit parfum online. handige sites!