zaterdag 28 september 2013

Kourtney Kardashian


Iedereen kent Kim Kardashian en de meesten weten ook wel dat ze nog een hoop zussen en halfzussen heeft. Kim is echter het bekendst en het populairst (*kuch* sextape). Sinds een tijdje kijk ik weer af en toe hun shows op tv en ik moet zeggen dat ik eigenlijk een andere favoriete Kardashian heb!  

Kourtney (links) is de oudste van de 3 zussen en naar mijn mening ook het leukst van de 3. Kim lijkt wel een steeds strakker en faker gezicht te krijgen.

éen van Kourt's uitspraken is 'I have the confidence of a queen' 

Ik vind haar ook de beste stijl hebben van de 3 zusjes. Kim durft er wel eens ordinair bijlopen, Kourtney lijkt wel altijd stijlvol:

En ze lijkt nog eens het meest normaal van de hele Kardashian bende bij elkaar. Ik herinner me deze aflevering nog wanneer Kim haar oorbellen verliest en er een drama van maakt en Kourt haar een reality check geeft:

Met haar uitspraken lach je je soms kapot...


Niet te vergeten dat Kourt zich altijd cute wist te kleden tijdens haar zwangerschap. Kan van zusje Kim niet gezegd worden...

Wie is jullie favoriete Kardashian?

xoxo Tessa

6 opmerkingen:

Griet Lucas zei

Bij mij verandert de favoriet wel eens :) ik vind Khloe ook wel leuk en ze heeft zo'n prachtige haren!

Valley Doll zei

Kourtney is ook mijn favoriet ! Ze is gewoon altijd zo stylish gekleed en haar uitspraken zijn hilarisch soms.

Bo zei

Ik heb het niet zo met de Kardashians, maar hun stijl is vaak wel geweldig! Ik wist trouwens niet dat Kourtney de oudste was!

Anoniem zei

Kourt en Khloe zijn inderdaad veel leuker! Hebben meer personality dan Kim. Kim is vreselijk impulsief (kijk maar naar haar 2 extreem korte huwelijken) en kon niet eens voor een huisdier zorgen, laat staan voor haar baby nu. Die zal wel nanny's hebben rondlopen.

Unknown zei

Ik vind haar ook zeker weten de leukste en het normaalst gebleven. Ze draagt altijd onwijs leuke, maar ook gewoon casual kleding!

Anoniem zei

ik heb helemaal niks met de Kardashians en kijk het ook nooit, maar de style van Kourtney(ook zwanger) ziet er goed uit