zondag 19 augustus 2012

The Body Shop 'Pink Grapefruit'


Al jaren ben ik fan van de body butters van The Body Shop, vooral de Pink Grapefruit geur heb ik al meerdere keren opgemaakt. De producten van dit merk vallen zeker niet onder de categorie 'budget' maar de meeste dingen vind ik hun geld wel waard. Aangezien er ook bij TBS regelmatig sale word gehouden heb ik deze zomer nog wat dingen in mijn favoriete geur ingeslagen.

Pink Grapefruit Shower gel:
Een redelijk nieuwe aanwinst, ik had deze (raar maar waar) nog nooit eerder geprobeerd. Ik heb de shower gel nog maar een paar dagen in de douche staan en ben er nu al gek op. Hij ruikt exact als de bodybutter die ik al had, perfect want zo kan ik ze combineren. Wanneer je een pompje op je douchepuff doet komt meteen de frisse,zure citrusgeur tegemoet die tevens ook echt als the real deal ruikt, een grapefruit dus.

Ik ga hem denk ik wel niet in 1 keer opgebruiken want de fles is huge, kwestie van de geur niet beu te worden. Zal hem denk ik gewoon af en toe in de douche zetten en dan weer een weekje iets anders gebruiken. Ik ben in ieder geval van plan om met de volgende sale nog een lekkere geur uit te zoeken, ze zijn met onderscheiding goedgekeurd.

Pink Grapefruit Body scrub:
Ik nam met de sale ook nog een mini scrubje mee, het leek me wel leuk om de 3 producten dan samen te gebruiken en naar 1 grote grapefruit te ruiken.

Hoewel de geur opnieuw goddelijk is weet ik niet of ik nog snel een scrub van TBS zal kopen. Dit is persoonlijk, ik hou van een grove scrub en deze scrubt wel héél mild. Je voelt de 'pitjes' amper zitten en zou er dus al geen zelfbruiner ofzo mee kunnen afscrubben.

Pink Grapefruit Body butter:
Als laast de body butter, deze heb ik al langer. Dit product was ooit mijn eerste ervaring met The body shop, toen kreeg ik een minitje voor mijn verjaardag and we've been in love ever since ;)

Deze butter is romig maar toch stevig, wat mij betreft de ideale textuur. Ik heb wel vaker body butters van goedkopere merken geprobeerd en die komen nooit bij deze in de buurt.

Ik ben zoals je kan lezen fan! Wat is jouw favoriete TBS geur?

De fullsize body producten van The Body Shop kosten meestal rond de 15 euro per stuk.

xoxo Tessa

2 opmerkingen:

Eva M. zei

Ik ruik graag de Moringa lijn van TBS en kokos en olijven vind ik ook niet slecht. Pink Grapefruit is me wat te zoet.

Kim zei

oh deze is heerlijk ja! amandel vind ik in de winter ook lekker. kokos voor af en toe, mango is ook heel erg lekker, tsja en papaya is ook heerlijk!