donderdag 17 mei 2012

Stash peek: gezichts make-up

De 3de lade in mijn make-up hoekje is alweer aan de beurt, deze keer laat ik jullie mijn gezichts make-up zien.
Wat mij betreft de saaiste lade in mijn stash! Ik heb (al zeg ik het zelf) een heel egale huid, nooit puistjes en geen verkleuringen (roodheid etc.) dus foundation draag ik al niet.

Wél heb ik donkere kringen onder mijn ogen, een concealer fan ben ik dus absoluut.

Het eerste groepje wat je ziet zijn 2 getinte dagcrèmes, die gebruik ik af en toe als ik me wat ziekjes voel bijvoorbeeld. Daarnaast ligt een foundation van Sephora die ik dus nooit gebruik net als de gosh primer.

Dan zie je de Mac poeder, die gebruik ik wel af en toe om te matteren. De Catrice losse poeder die ernaast ligt ga ik maar weggooien binnenkort want die gebruik ik ook niet meer.

Het begin van de onderste rij is dus het meest gebruikte, de concealers! De Eraser van Maybelline is nog dicht (backup) en de rest gebruik ik afwisselend. Momenteel gebruik ik toch het meest de Gosh pen en Bobbi brown concealer denk ik.

De laatste 3 producten reken ik er ook even bij maar zijn eigenlijk verzorgingsproducten: moisturiser van Inecto, Mac Fix+ en Clinique oogcrème.

xoxo Tessa


4 opmerkingen:

Eva M. zei

Leuke stash ! Ik wou dat ik ook een egale huid had zonder roodheden enz, maar helaas, bij mij is het foundation all the way !

Liesbeth (candyandtreats) zei

Ik vind het best een leuke stash hoor. Ik heb ook best een egale huid maar vind dat'ie er toch mooier uitziet met wat foundation :-D laten we dat gebrek aan zelfvertrouwen noemen :-P Ben echt benieuwd naar die Bobbi brown concealer, toch eens een kijkje gaan nemen in de winkel denk ik als ik er nog eens naartoe reis :)

Anoniem zei

dat valt inderdaad reuze mee maar héé ik ben dan ook een foundation junkie, heb zeker 6 verschillende flesjes

MissEvie.nl zei

Leuke stash om te zien! Die MAC tinted moisturizer lijkt mij ook nog wel eens wat :-)