zondag 19 juni 2011

Essence stay all day concealer

Ik las veel goeds over de nieuwe concealer van Essence op andere blogs en besloot hem op een vorige shoppingtrip gewoon mee te nemen.

Hetgene wat me als eerst opviel in het schap waren de kleuren. Deze concealer is er maar in 2 tinten en die zijn beiden echt heel licht. Dit is natuurlijk niet leuk voor de getinte dames, ik heb de indruk dat daar in drugstores als Kruidvat sowieso te weinig rekening mee wordt gehouden. Als ik zelfbruin is deze voor mij zelfs al te licht.

De verpakking is simpel maar fijn, een sponsaplicator brengt altijd wel genoeg aan:
Het resultaat:
Je ziet op zich wel verschil, de paarse kleur is iets minder maar verwacht geen mega dekking om op een puist of vlekje te smeren. Ook beloofd de verpakking dat hij 16h blijft zitten maar daar zou ik ook niet op rekenen. Ik vind dit een prima concealer voor onder de ogen voor mensen die geen super erge kringen hebben of gewoon voor jonge meiden die beginnen met het vormen van hun make-up stash.

+-€2 bij Kruidvat.

xoxo Tessa

4 opmerkingen:

Silva zei

Jammer, die zullen zeker weten te licht voor mij zijn.

Anoniem zei

ik denk dat ze beide te licht voor mij zijn.
x

Kaya zei

Die vind ik niet tegenvallen, ik zie wel verschil. Alleen je moet wel net mazzel hebben met de kleur idd.

Katrien zei

ziet er niet slecht uit .mega vette nagellak heb je op op die foto ookal zien we maar één nagel ;-)