zondag 28 juni 2009

Boozyshop haul

Vandaag een haul van Boozyshop.
Een vriendin van me bestelde een tijdje terug bij boozyshop.nl en hier zijn de spulletjes met een korte review (ja ik ben ze bij haar thuis gaan testen haha):



- Nyx eyeliner -> prima eyeliner, wel een heel dun kwastje waarbij je misschien even moet oefenen met aanbrengen
- Nyx lipgloss -> deze heeft een super lekkere kersen geur en geeft een mooie rode-roze kleur af op de lippen
- Nyx blush -> deze viel een beetje tegen, hier zag je weinig van maar dat ligt aan de kleur denk ik (misschien te licht voor ons)
- Nyx trio -> SUPER! veel pigment voor die €5 en de kleuren stemmen goed op elkaar af.

Swatches van het trio:
Lipgloss:
Ik vroeg haar nog om een woordje uitleg over de bestelling: ze was tevreden over de nyx producten en het pakketje was na een week al binnen, goed ingepakt zonder kapotte producten.

Wil je ook iets bestellen kijk dan op http://www.boozyshop.nl/

xXx Tessa

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk ik ga misschien een keer bestellen zo'n lipgloss